Ostu- ja tarnetingimused

OSTUTEHING JA TELLIMINE:

Leidke endale sobiv toode ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi”. Ostukorvi sisu vaatamiseks vajutage nuppu “Vaata ostukorvi”. Kui olete ostukorvi sisuga rahul vajutage „Alusta tellimist”, ostukorvi sisu tühjendamiseks vajutage nuppu „Tühjenda ostukorv”. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ja kontrollib saaja andmete õigsust. Tellimuse saate esitada klikkides nupule “Kinnita tellimus”.

PÜSIKLIENDIKS REGISTREERUMINE:

NB! Püsikiendi soodustuse sidumine Teie kontoga toimub koheselt peale registreerimist.

TELLIMUSE KÄTTESAAMISE VIISID:

 

NB! Rakvere linna piires toimetame oma klientidele kauba koju kätte tasuta.

Ostes 35 EUR eest on transport pakiautomaati tasuta. Ostes 50 EUR eest on transport kulleriga koju kätte tasuta.


SmartPost - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse SmartPosti’ga kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
  • Hind: 3.00 EUR.

 

Smartpost Kuller - pakk kulleriga koju kätte (üle Eesti)

  • Kaup saadetakse Smartpost Kulleriga kliendi poolt esitatud aadressile
  • Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.
  • Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist.
  • Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist.
  • Hind: 5.40 EUR.


Omniva (EestiPost) pakk postiasutusse

  • Kaup saadetakse Omniva (Eesti Post) postiasutusse kliendi poolt esitatud aadressile.
  • Pakk toimetatakse saajale lähimasse postiasutusse.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ettemaks pangaülekandega.
  • Pakend saabub 2-3 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
  • Hind:  3.60 EUR

Omniva (Post24) - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse Omniva (Post24) kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
  • Kasutatakse ainult siis, kui välisõhu temperatuur on üle 5°C
  • Hind: 3.00 EUR.


SmartPost - pakk Soome pakiautomaati

  • Kaup saadetakse SmartPosti’ga kliendi poolt valitud Soome pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 2-5 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
  • Maksimaalne pakki kaal 25 kg
  • Hind: 14.00 EUR.

TELLITUD KAUBA EEST TASUMINE:

Pangalink MAKSEKESKUS
Pakume Maksekeskuse pangalinkide kaudu maksmist Swedbank, SEB, Nordea, Krediidipank, LHV, Danske ja Poco pay panga klientidele.


Pangaülekandega (Swedbank, SEB, Nordea)
Kauba tasumine toimub pangaülekandega meie ettevõtte arveldusarvele. NB! Pangaülekandega makseid ei kontrollita regulaarselt. Tarne kiirendamiseks palume Teil saata maksekinnitus meie e-mailile info@sushikaubad.ee, et kiirendada tellimuse täitmise protsessi. Pangalingiga tasumisel kinnitust saata pole vaja!

TARNEAEG, KAUBA SAADAVUS

Laos - toode on laos olemas
Toode on hetkel otsas - toode laos puudub ning tavaliselt kättesaadav 2-5 päeva jooksul (7-14 päeva ootamatute/ettenägematute tegurite ilmnemisel). Juhul, kui olete ostnud toote, mis hetkel laos puudub siis  Teiega võtab ühendust Sushikaubad.ee klienditeenindus. Pikema tarneaja puhul on võimalik saada rahatagastus või asendustoode.
Ettetellimus - toode kohal puudub ja kättesaadav  5-14 tööpäeva jooksul. Kaup tellitakse peale etemaksu arve 100% tasumist.

TELLIMUSE STAATUSED:

Makstud – tellimus on esitatud ja tasutud.
Töös – tellitud kaupa komplekteeritakse ja kaup on peagi valmis väljastamiseks.
Väljastatud – kaup on saadetud kliendile Omniva (EestiPost) või SmartPosti’ga.
Tühistatud – tellimust pole võimalik täita.

Minimaalne tarneaeg on 1 päev/ maksimaalne tarneaeg on kuni 5 tööpäeva.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE:

Kui Klient pole 7 päeva jooksul tellimust tasunud ja pole pikendanud maksetähtaega, siis tellimus tühistatakse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskiri.

TOODETE TAGASTAMINE:

Kui Sushikaubad.ee st tellitud kaup ei sobi on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Ostja nõustub kandma kauba tagastamisel tekkivad postikulud suuruses kuni 10 euro, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule. Juhul, kui ostja soovib ostu-müügi lepingu katkestada, tuleb tal sellest 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest, teavitada  Sushikaubad.ee e-maili aadressil info@sushikaubad.ee , lisades kirjale kauba ja pakendi foto.

ISIKUANDMETE KOGUMINE JA KASUTAMINE:

Sushikaubad.ee ei avalda Tellija isikuandmeid kolmandatele isikutele v.a transporditeenuse pakkujatele kauba Tellijale toimetamiseks. Sushikaubad.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Sushikaubad.ee andmebaasist.

KLIENDITUGI:

Klienditeenindus töötab E-R 10.00-19.00.
Küsimuste korral kasutage tagasiside vormi või saatke e-kiri aadressile: info@sushikaubad.ee
Teenindame teid eesti ja vene keeles.